U okviru našeg programa “Prevencija neprihvatljivog ponašanja djece” održali smo i radionice, odnosno interaktivna predavanja za učitelje i stručne suradnike škola, partnera u programu – OŠ Markuševec, OŠ Vladimira Nazora i OŠ Augusta Harambašića.
Teme, o kojima smo, u dogovoru sa školama, ove godine govorili su: “Razvoj empatije i briga za druge”, “Kvalitetna komunikacija” i “Partnerstvo s roditeljima”.
Evo nekih povratnih informacija i komentara učitelja:
Mnoge stvari zaboravimo i potrebno ih je obnoviti s vremena na vrijeme.
Zanimljiva je činjenica koje nismo uvijek svjesni, a to je da nekom ponašanju u komunikaciji prethode osjećaji.
Sve je bilo odlično, voljeli bismo nastaviti suradnju te naučiti i čuti još nešto o drugim temama kao što su empatija, asertivnost i sl.
Bilo je uistinu zanimljivo i poučno, dinamično i trebalo bi neke sadržaje prenijeti roditeljima.
Odlično predavanje, tema empatije je u potpunosti pogođena, treba je više koristiti u praksi.
Korisna su mi bila objašnjenja, stručnost voditeljica, primjeri iz života.
Prisjetili smo se ja/ti poruka; važnost neverbalne komunikacije i ostavljanja prvog dojma.
Ovakvih predavanja trebalo bi biti više, ali i radionica za djecu i roditelje.
Hvala na lijepom predavanju. Nastavite s ovakvim radom!
Posebno su mi korisni bili međusobni razgovori učitelja i voditeljica radionice, praktični primjeri i razmjena iskustava.
Zahvala na lijepoj, dobro pripremljenoj i provedenoj radionici u vrlo ugodnoj i poticajnoj atmosferi.
Bilo mi je korisno i zanimljivo što smo razgovarali i raspravljali o teškoćama i problemima koje susrećemo u praksi i koje teže rješavamo.
Smanjenju broja nasilnih, netolerantnih i drugih neprihvatljivih oblika ponašanja možemo pridonijeti kroz preventivne programe, pripremajući djecu za mogućnosti i iskušenja koja ih očekuju u životu. Prvenstveno se to odnosi na razvoj pozitivne slike o sebi, samopoštovanja i samopouzdanja, metoda nenasilnog rješavanja sukoba i vještina komunikacije.
Uključivanjem svih relevantnih dionika koji sudjeluju u odgoju i obrazovanju djece, osnažit će se i senzibilizirati školsko ozračje za potrebe djece, što je nužan preduvjet prevencije neprihvatljivih oblika ponašanja djece.