Iskustveno učenje u prirodi u projektu “Poštuj sebe, poštuj druge”

U sklopu projekta „Poštuj sebe, poštuj druge – podrška djeci i mladima u zajednici“ (UP.02.2.2.15.0055) provodimo programe razvoja socijalizacijskih vještina s ciljem pružanja podrške i osiguravanja izvaninstitucijske usluge savjetovanja i pomaganja djeci i mladima s problemima u ponašanju te njihovim obiteljima.

Prvi od takvih programa bio je 5-dnevni program iskustvenog učenja u prirodi za djecu/mlade i njihove roditelje kojeg smo organizirali u suradnji s Outward Bound Croatia od 23. do 27. 7. 2022. u Velikom Žitniku, idiličnom selu u srcu Like.

Mladi i njihovi roditelji sudjelovali su u aktivnostima čiji je cilj bio poticanje kritičkog razmišljanja, osvještavanje važnosti umrežavanja i traženja podrške u situacijama koje nadilaze osobne kapacitete te razvoj vještine rješavanja problema. Iskustvo je ujedno poslužilo kao izvrsna prilika za roditelje i njihovu djecu da posvete vrijeme jedni drugima i njegovanju međusobnih odnosa, ali i da iskušaju vlastite kapacitete i pomiču vlastite granice u novim i izazovnim situacijama. Sudionici su ujedno imali priliku naučiti osnove preživljavanja u prirodi, a zatim ih i praktično primijeniti. U individualnim razgovorima s psihologom, mogli su podrobnije analizirati svoja iskustva iz programa, a s roditeljima su održani i individualni psihoedukativni susreti posvećeni temi roditeljstva.

Projekt „Poštuj sebe, poštuj druge – podrška djeci i mladima u zajednici“  sufinanciran je sredstvima Europske Unije iz Europskog socijalnog fonda i iz Državnog proračuna Republike Hrvatske te se provodi na području  urbane aglomeracije Zagreb od 28. listopada 2021. do 28. listopada 2023. godine. Provodimo ga u partnerstvu s Gradom Zagrebom, Društvom za psihološku pomoć i Centrom za pružanje usluga u zajednici Savjetovalište Luka Ritz.

Više o projektu ili kako se uključiti u njega saznaj na Projekt „Poštuj sebe, poštuj druge – podrška djeci i mladima u zajednici“ (UP.02.2.2.15.0055) | Udruženje Djeca prva (djeca-prva.hr)